Kamer Pimpen

25-12-2012 18:11

Ben je je kamer zat ? Dan heb ik hier tips voor jou, voor een nieuwe leuke (goedkope) kamer. Want je kamer is iets speciaal voor jou, waar alleen jij invloed op hebt, joun persoonlijke plekje :)

1.De kleur(en)

Het is leuk als jou'n kamer 1 (niet meer dan minstens 2) Kleur(en) heeft,doe al de andere kleuren uit je kamer, en koop niks meer in een andere kleur tenzij je het wilt verfen ;) (Vorige blogiee). Zo kun je in de kleur behang doen, of je kunt je muur verfen, je hoeft niet perse verfen(het is wel leuk) ik heb bijvoorbeeld ook niet geverfd. Hier een beetje inspiratie:

- Rood: hier wordt je actief/gepassioneerd van.
- Oranje: deze kleur laat je positief denken
- Geel: de kleur van de lente en de zomer, hier word je vrolijk van.
- Groen: een rustgevende kleur
- Blauw: een rustgevende kleur.
- Lila/paars: deze kleur wordt vaak gekozen door gevoelige of spirituele mensen.

Als je meerdere kleuren (2) wilt neem dan paar warme kleuren bij elkaar en de koude,

2. Het opbergen

Het is niet net als je alles rond hebt slingeren in je kamer, zo maakt je kamer weer een ander indruk. Voor het opbergen van dingen kun je kasten, maar ook grote dozen gebruiken (of kleine bakjes) Doe zo alles in dozen kasten of whatever en zo ziet je kamer er weer beter uit TIP: onthoud wel en beetje waar alles inzit ;)

3. Versiersels

Versiersels zijn altijd leuk, onder versiersels staan de dingen ; planten, Kaarsen, fotolijstjes enz. Zelf vind ik leuke Kaarsen houders (bijvoorbeeld een glazenpot waar een kaars in kan) heel leuk en gezellig. Zelf heb ik dat ook, maar ik vertrouw vuur niet echt in mijn kamer, dus daarom heb ik zo'n elektrisch kaarsje, het is iets anders dan echte, maar het maakt de sweer niet minder ;) Planten, of bloemen staan ook heel leuk, LET WEL OP dat je ze ook water moet geven. Anders heb je er niet heel lang wat aan :c Dus als je dat neemt, denk er wel aan om ze water te geven. Fotolijstjes zijn altijd heel leuk, zo maak je je kamer ook iets persoonlijker, en daarom is het nou juist zo leuk:D

4. Persoonlijke dingen

Persoonlijke dingen horen in een kamer, maar dan wel ''leuke'' persoonlijke dingen. De leuke persoonlijke dinegn zijn foto's, print eens een paar grote leuke foto's van jou uit, zo kun je het op een kast bijvoorbeeld plakken en dat maakt een kast al leuker, doe niet teveel persoonlijke dingen, maar zekers een paar, je moet niet kleurplaten ophangen, dat maaktje kamer weer watkinderachtige, okaal is die kleurplaat zooo mooi ingekleurd.

5. Fanartikelen

Altijd leuk, maar plak niet teveel dingen van allerlei artiesen op , gewoon van 1/2 artiest(en). Hang op 1 plek allemaal dingen op van jou'n artiest, in mijn geval is dat Katy Perry, omdat ik haar muziek en haar gewoon persoonlijk heel leuk vind. Ik heb ook een heel groot bord, met allemaal Katy Perry posters, handtekening enzevoort. Je kunt ook als je geen behang mag een poster muur maken, je kunt al die fandingen op de muur plaken, maar ook bijvoorbeeld op een heel groot bord. Maak niet op alle verschillende pleken al je Fanartiekelen. Bijvoorbeeld hier een fan-colage van high school musical

----------->