3 fm serius request ,glazenhuis foto's die ik gemaakt heb & verhaal :D

25-12-2012 18:13

Hoi, vandaag heb ik deze site gemaakt (25 december 2012) Het is de bedoeling dat ik elke keer iets schijf over mijn dag.

Vandaag is het natuurlijk kerst, super gezellig allemaal, vandaag bij de oma & opa's, zo doen we het ieder jaar. Morgen oma,opa en tante,oom nichten. Maar daar schijf ik morgen dan wel weer over

Nu gisteren, een super dag ;

 

Nou gisteren ging ik naar het glazenhuis, eigenlij kging ik met een vriendin maar dat ging niet door, wel jammer maar ja:c Ik ging dus alleen, omdat het glazenhuis dit jaar dicht bij mij in de buurt was, dat vind ik zeker één reden om daar heen te gaan:D , ik ging al vroeg, want ik wist hoe druk het ging worden, omdat het daar altijd druk is en omdat het dan ook de laatste dag is. Ik was om 8 uuropgestaan en om kwart voor 9 ging ik daar heen met de bus. Toen ik daar was, was het al druk, maar ik wou ze toch in het echt zien dus ik dacht '' dan maar wachten'' dus ik ging er tussen staan. Steeds kwam ik iets meer naar voren en soms denk je, oke, hoelang sta ik hier al.... Zou ik weggaan ?? Dan draai je je om en dan zie je dat er al een hele menigte om je heen staat. En dan blijf je wel staan haha. Maar toch.. uiteindelijk stond ik pal vooraan, ik stond wel een beetje aan de verkeerde kant. Maar ik kon ze teminste zien, dus ik had geen zin om weer achteraan te sluiten, en het was nog veel drukker. Naar 1 uur was het me gelukt. Ik ben ook nog op tv gekomen, mijn zus zag me. Echt vet cool ;p Ik heb al de 3 dj's gezien.

Paar foto's die ik gemaakt heb :

<------- Gerard

 

<------ Gerard & iemand die ik niet ken

<------- Giel

<--------- Michiel

Ik heb het meest filmpjes gemaakt, maar ik weet niet zo gauw hoe je ze erop zet, dus even uitzoeken, en als ik het weet. Zet ik ze wel erop.